torsdag den 2. juli 2015

Voxpop vol. 1: Pharrell på Orange Scene

Så åbnede Orange Scene og porten til fun: Festivalpladsen.

Vi havde det rimelig bawlin med lækker vin på pap og masser af sol i face. Vi var til Pharrell og for nogen, var det altså bare en koncert, man liige skulle hjem og tygge på. Så det lod vi Mc Clean gøre, og spurgte ham og nogle random dudes om hvordan det gik ned for dem:



Mc Clean, 27 1/2 år.

Hvordan var det til Pharrell?
Det var sgu meget dejligt, synes jeg. Det var jo lidt ligesom at være til Sweethearts koncert til Vordingborg festuge eller Diskofil koncert til Citynight i Næstved; Man kender alle sangene, der er fadøl og både fulde børn og mor-og-far-agtige typer. I starten stenede jeg lidt, men så fik jeg  laks i lommerne (en eller anden crazy måde at sige "så begyndte jeg at danse" på red.) og så dansede jeg bare herremeget - det er jo lidt min thing.

(Billede fra Vordinghuls festuge)

Hvad var højdepunktet til koncerten?
-At han spillede N.E.R.D. numre, og at der var så mange dope ass asses, det var næsten smukt!

Hvad var lavpunktet til koncerten?
-Han preachede lidt for meget -men det blev lidt mere okay af at han begyndte at tude lidt til sidst.

Hvor mange joints (1-5) og hvor mange skod (1-5) giver du koncerten?
4 joint, for numserne, N.E.R.D., fest og for at spille de dope numre, som han har givet til sine homies. Han får ingen skod - det hele var rimelig okay.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar