torsdag den 22. maj 2014

Sommer-interview med Tue Track: Sådan kommer sommeren til at gå ned


Så det tid til årets første sommer-interview! Vi lægger ud med Tue Track, der udgiver nyt album d. 10. juni.

Hvordan kommer denne sommer til at gå ned? 
- Primært med at sidde i studiet, spille live med Malk De Koijn, Ponyblod og Marvelous Mosell og så en del DJ-sets. Og derudover selvfølgelig med min familie.

Hvor skal du hænge ud?
- Primært i DK (hvor jeg nu end skal spille) og en enkel koncert på Færøerne (med Malk). Ellers, som altid, i mit studie eller hjem.

Hvem skal du hænge ud med?
- Ovenstående implicerede personer.

 

Hvad bliver sommer-soundtracket i år?
Mine vinylplader. De numre jeg arbejder på med Ponyblod, Marvelous Mosell, Xtra Naan og Powersolo og så videre.


Hvilke koncerter skal du høre?
- Forhåbentlig Outkast.

Hvad er det bedste sommerminde? 
- Har mange bedste sommerminder, men i hiphop øjemed, nok at turnere med Malk rundt i landet på festivaler o.lign. Eller da jeg turnérede rundt i Europa med mit, Track72 'Rockin'-album, sammen med alt fra Frank-N-Dank, Percee P, Wildchild, OHNO, Roc-C, Georgia Ann Muldrow, Dudley Perkins m.fl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar