onsdag den 1. juli 2015

Interview med Anya som spillede på skate i går

I går var vi på skatescenen til Soundvenue Showdown, hvor nye up-and-coming r'n'b kunstnere spillede et smagsprøvesæt.


Vi så Anya og gav den op for Fodby, som er hendes hometown -det er selvfølgelig på Sydsjælland, vi repper jo altid sovs fra syden.

I dag mødte vi hende så lige over en kop black power og snakkede om, hvordan det er at give den op på en scene på Rosseren. Vi skrev interviewet ned på en pose, med lidt smør i, fordi vi er mega hiphop, og fordi vi havde glemt vores notesblok. Vi fik osse hendes autograf - det er sådan semi-hiphop stadig at samle på.



Yo Anya, hvordan var det at spille på Roskilde Festival?
-Det var for vildt. Månen skinnede som en stor bling ring, og der var bare mega mange mennesker. Det var for sweet.

Havde du det lidt li'som Eminem i 8 Mile, hvor han bare ørler herremeget, inden han skal op på scenen?
-Lidt, men mest fordi jeg var bange for at falde, eller slå en bøvs ind i mikrofonen.



Hvad går ellers ned for dig på Roskilde?
Jeg skal snave med min fyr, og så når jeg skal have noget at æde, skal jeg sgu ha' en flæskestegssandwich... eller en hapsdog. Ved I, om man kan få hapsdogs?
-Det kunne vi sgu også godt tænke os at vide, men der er i hvert fald en pøls'bod.

Hvad har du ellers ild i for tiden?
-Jeg skal i Godmorgen P3 i morgen kl. 7.00, og snakke om noget politik. Det er rimelig damn tidligt at gøre sådan noget, men det bliver herrehyggeligt.

Smider du snart nogle nye tracks?
-Ja, min Ep dropper i slutningen af august. Der kommer til at være 6 numre på.
-Okay, det glæder vi os til. Vi står forrest i køen nede i Tp den dag.

Lige her til sidst: Du har vildt langt hår og meget af det. Bare mellem os to... Er det en weave?
-Næ, det er sgu all me, men tak fordi, at I synes det er flot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar