mandag den 29. juni 2015

Roskilde: Introducing Mc Clean

Beefysauce er på Roskilde (igen) i år, dog med en ny homie: nemlig Mc Clean. Beefy skal gøre udlandet usikkert, så derfor er Dj Sauces makker i år vores top 3 homie Mc Clean, som vi har snakket lidt om før. Han kommer til at opdatere på bloggen, twitter og instagram sammen med Saucen på

Twitter: beefysaucedk

Instagram: beefysauce




I får lige en intro med ham har:

Mc Clean har gået i gymmeren med os og er fra et crazy lille sted, der hedder Hyllinge (det er selvfølgelig totalt sydsiden, ligesom os!)

 (ja, det er rimelig ude på landet)

Her får I lige et lyninterview med vores kære homeboy:

Hvad skal du drikke på festivallen?
-Bajere - og så elsker jeg bare juice herremeget. Al slags juice. Jeg kan godt lide juice. Måske med noget sprøjt i. Men altså, bare der er juice i, ing'.

Hvad skal du danse til ude på campingområdet?
-Hvis der bliver spillet Marvelous Mosell, så er jeg der totalt med mine bedste disco-smooth-moves. Eller selvfølgelig Biggie Smalls

 (Mc Clean er den af vores homies, der gør sig bedst på et dansegulv. Han mester alle old school throw-back mooves, og har bare rappe fusser)

Hvad er dit største ønske for årets Roskilde festival?
-At Nicki Minaj squatter mig i ansigtet - MED underbukser på.

Hvem er din yndlingsrapper?
-Det er Notorious BIG. Han har dybde i teksterne, et crazy flow, og man kan både chille, danse, snave og spise til hans numre.



Hvad er din yndlingsmad sådan generelt?
-Rullepølsen - med løg og sky på selvfølgelig. (det er sgu det samme som tha big Beefy Beef!!! red.) og ellers pommes fritter - og ikke noget fancy shit, de skal være ligesom dem, man fik i hallen, da man var lille!

(det er den her slags fritter, Mc Clean repper)

Hvor mange gange har du været på festivallen?
-I år er 7. år.

Hvem gad du allerhelst at se optræde på festivallen, levende som døde?
-Lil Wayne - og han må gerne tage nogle homies med. Jeg tror han giver den godt op, så har han et sygt flow, og jeg tror bare, at det ville været mere grineren - hvis han selvfølgelig ikke OD'er på hostesaft igen..

Smider du ikke lige et random fact om dig selv?
-Jo, det kan jeg da godt! Jeg har gået i 10. klasse alene i 3 mdr. fra påskeferien og året ud, da alle de andre suckers droppede ud.



Velkommen til Mc Clean, han kommer til at smide indlæg ind, opdatere på Twitter og instagram fra Roskilde festival sammen med Dj Sauce:

Twitter: beefysaucedk

Instagram: beefysauce


Ingen kommentarer:

Send en kommentar