onsdag den 4. juni 2014

Sommerinterview med Mads fra DoktorDoktor


Vi tog en snak med Mads, der er front-rapper i det album-aktuelle DoktorDoktor, der udgiver deres plade d. 2. juni.

Hvad skal du lave i sommeren?
- Jeg skal i sommerhus med min kæreste en uge op til Roskilde Festival. Så skal jeg til Roskilde. Der skal jeg høre en masse hiphop: Dilated Peoples, Chance, A$AP Ferg og Outkast. Men også en masse andre ting. Det plejer at være sjovest at tåge lidt rundt. Jeg ligger i lejr med nogle, der tjekker en masse ting ud, så jeg tænker, at jeg følger med dem. Hiphop-koncerterne får jeg som regel set i København.

Hvilke koncerter skal du ellers høre i løbet af sommeren? 
- Jeg har lige hørt, at Ghostface Killah kommer til København. Det skal jeg i hvert fald ind og se. ONIX fik jeg desværre ikke tid til. Vanguard når jeg desværre heller ikke i år.

Hvad er dit bedste hiphop-sommerminde? 
- Det bedste sommerminde er fra 1996 eller 1997, hvor jeg var på Roskilde og så Cypress Hill. Det var meget stort for mig på det tidspunkt. Og samme år på Grøn koncert på Gentofte Stadion, hvor jeg så Fugees. Det var kæmpestort. Lauryn Hill var højgravid og slet ikke den diva, hun er i dag. Det var superfedt. Det var en af de største sommerkoncerter. Og nåja, så selvfølgelig også Jay Z på Orange - det var også kæmpestort at se.

Ellers noget du glæder dig til denne sommer?
- Jeg ser frem til vores release, at få udgivet pladen og få den i hånden. Og så ellers glæder jeg mig til at nyde det gode vejr og alt det der sker i København om sommeren; gadefesterne og de spontane fester i parkerne. Det bliver godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar