tirsdag den 3. juni 2014

Sommerinterview med Christel Pixi: "Chill med familien, spille job og nyde livet"



Christel Pixi Siebenhahr er sej. Hun er dj og bagkvinde på hiphop-klubben THRST, hun er blogger lige som os, hun er gift med en rapper, hvem hun også har en bebsi med og ja, så er hun cool som bare fanden og elsker hiphop. Så vi tænkte, at vi ville høre, hvad der skal ske for hende til sommer!

Hvordan kommer denne sommer til at gå ned?
- Jeg har lige joinet Mommyhood, så jeg skal dyrke Mor stilen og chille med min familie, arbejde en masse spillejobs og generelt bare nyde, hvad der nydes kan.

 Hvor skal du hænge ud? 
 - Mit hood Vesterbro, og alle steder hvor solen skinner, og drikke en masse kold hvidvin. Og bade !

Hvem skal du hænge ud med? 
- Benny min søn, min mand, min søster Jacqueline og mine awesome venner.

Hvilke koncerter skal høres? 
- Jeg skal så afgjort høre Pusha T, Chance The Rapper og Outkast på Roskilde.

 


Hvad er sommerens soundtracket i år? 
- Jeg bliver ALDRIG træt af Frank Oceans 'The Lonny Breaux Collection'.

Hvad er det bedste sommerminde? 

- Mit outrageous bryllup i Copenhagen skatepark i 2011. Og Diplo koncerten i kødbyen, hvor vi varmede op med kold hvidvin på taget af min Bff Mælkes lejlighed på Sønder Boulevard. Og sidst men ikke mindst, da Georg arrangerede 3 dages fest med Vega på Oslo færgen!! Dét er de vildeste og bedste minder!! Vil aldrig glemme det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar