tirsdag den 6. august 2013

WU-anmeldelse: "Seks joint, men et skod, fordi ODB er død"

Da vi var til Wu-Tang på Vanguard stødte vi lige ind i tre dreng, som vi kender fra miljøet. Ham i midten hedder officielt Jonas og elsker musik. Han er også musikredaktør et sted. Måske ved I hvor.

Anyways. Vi fandt MC J. KleinZ i VIP-loungen sammen med hans flinke venner. Og de så rimelig happy ud, så vi spurgte dem, om de ikke lige havde lyst til at give WU-koncerten et par ord med på vejen.

Og de elsker Beefysauce, så selvfølgelig havde de lyst til det!

Det var mest MC J. Kleinz, der førte ordet - de andre var starstruck over endelig at møde Beefysauce-pigerne - hvilket vi totalt forstår.
 
Okay - hvad synes du om koncerten med de legendariske WU-TANG?

- Først, så har jeg bare sygt optur over, at jeg står her og ser Wu-Tang. Det, I sig selv, var sygt optur. Jeg mener, bortset fra min kærlighed Naughty Jazzy, så er det her da det fedeste og bedste, man kan ønske sig?

Men så lige pludselig, bliver jeg lidt blue, fordi jeg opdager, at Method Man ikke er på scenen og måske ikke er med. Men så lige pludselig, så vælter han bare ind på scenen. Og det hele er bare én stor triumf derefter. Alle rapperne fik lov til at gøre deres ting, men jeg synes ikke at Gza var nok med - det var som om, at han blev overtrumfet lidt.

Fedt nok - det lyder til, at du har haft en fest. Hvor mange joints og skod vil du give koncerten?
- Det var klart den bedste hiphop-koncert, som jeg nogensinde har været til. Og faktisk også den bedste koncert i lang tid. Jeg vil derfor helt sikkert give koncerten seks joints.

Og ingen skod?
- Jo. Old Dirty Bastard får et skod, fordi han er død.



TAK til J. KleinZ fordi han havde lyst til at snakke med os lørdag nat, da han, som os selv, var i total ekstase over Wu-Tang-koncerten!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar