søndag den 6. juli 2014

VOXPOP: "Mit hjerte stoppede, da De la Soul kom ind"


 Der var en koncert, som vi desværre ikke fik set på Roskilde. Det var nemlig Damon Albarn. Vi ville gerne have været til den. For som gamle indiefans, så digger vi både Blur, Damon Albarn og Gorillaz har vi selvfølgelig også hørt godt og grundigt.

Nå, men vi blev jo især triste, da vi fandt ud af, at De La Soul også havde været til stede. Så i stedet tog vi lige en snak med Bøje, 32 år og fra Thorshavn på Færøerne om, hvad han havde sys om det hele. (Og ja Sauce er også med på billedet)

Bøje, fortæl os om De La Soul-oplevelsen:

- Jeg havde helt ondt i hænderne bagefter koncerten, fordi jeg havde klappet så meget. Jeg så, at De la Soul kom ind og tyssede på publikum. Og så begyndte mine ben altså at ryste og instinktet tog over. Jeg er kæmpe fan af De La Soul, så det var jo en kæmpe oplevelse.

I øvrigt, hvis du gerne vil se videoen med De La Soul og Damon Albarn, så kan du se den her på dr.dk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar