tirsdag den 10. april 2012

Hiphopperen der er gået ART

Så er der nyt fra en gammel kender i dansk hiphop. Nemlig fra L. Ron. Harald, hvis borgerlige navn er Lars Jensen. Og hvis du ikke lige kan huske ham, så er det selvfølgelig ham med "Mæ Å min kadett" - lidt af et one hit wonder fra 1998.


»Jeg har ikke givet op. Jeg har valgt at stoppe, mens legen er god. Jeg har været i gang længere end de fleste. Jeg har været i gang i 12 år. Kender du andre rappere, der optræder med et repertoire, hvor halvdelen er numrene er mindst 12 år gamle?«. Sagde L. Ron til Politiken i 2010.

Og hvad laver han så nu? Han laver da kunst, kan vi fortælle. Det er et par år siden, at han sprng ud som kunster - en kunst tydeligt er temmelig inspireret af grafitti. Man kan i øjeblikket købe en del af hans kunst på Lauritz.com - så hvis du er nede med det, så smut derind pomfrit.

Her er lidt af the art.



Men i skal være hurtige - denne udløber allerede i dag!

Personligt mener vi nok at det sidste piece mest af alt ligner lidt grafitti på et vejskilt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar