fredag den 29. juli 2011

Chili, av av av

Kære Læsere.

Kender i det, at man skal have lidt at æde, så man kan ligge tung og mæt i sin seng og falde godt i søvn? Det kender Beefy. I dag da jeg cyklede op af Nørrebrogade tænkte jeg, at jeg ville prøve alle kebabsteder på Nørrebrogade. Ikke på engang. Men i løbet af et stykke tid. Så ville jeg muligvis finde den bedste og dermed ikke blive nødt til at prøve mig frem.

Da jeg boede i 5000 Røvhul havde jeg fleste kebabsteder. Og dét sted med karry blev da hurtigt udelukket.

Anywho. Så droppede jeg hurtigt ind på første kebabsted nær ved mit hjemsted. Der ligger to kebabsteder på stykket ml. Møllegade og Det rene glas - jeg prøvede det sted, der så mindst snusket ud.

Valget faldt på en falafel og med lidt chili.
Falaflen var god. Der var dog så mega sygt meget chilli i, at jeg 20 min efter at have indtaget durum stadig har smerte i læbepartiet og skal tisse som en sindsyg efter at have drukket en liter mælk.
Hvis i skal spise her skal I ikke ha' chili på.

Her følger dokumentation.


Mælken.

2 kommentarer:

  1. Jeg troede, at BeefySauce var 100 procent organisk. Der er ikke meget øko over den Arla-fætter.

    SvarSlet
  2. Upsi wooopti - sko fra gucci. Det var "min ven" der købte den......

    SvarSlet