torsdag den 19. maj 2011

GÆSTEINDLÆG: K Schtein

Til alle jer skabs-hiphoppere derude YO!

Beefysauce har spurgt mig, om jeg kunne tænke mig at være gæstehiphopper for dem, og som ægte hiphopho vil jeg selvfølgelig det.
Som bekendt, er en af Beefysauces største mærkesager at få mere hiphop i hverdagen. Deres budskab er, at alle kan være hiphop, hvis de vil, men måske kan du, ligesom jeg, godt blive lidt usikker og tænke ”whaaaat hvordan blir jeg nogensinde lige så hiphop som Beefysauce?!”. Jeg vil vise jer et klip af den vildeste homie, Bjarnø, der om nogen kan overbevise os om, at vi kan!
Den ægte hiphopper vil genkende beatet fra Lord Finesse, men Bjarnø gør det til sit eget, og så er det sgu helt okay!
Bjarnø fortjener så sygt meget street credit! Og det gør du også!



Peace out - K Schtein
-->

Ingen kommentarer:

Send en kommentar